
Kävin kaveripariskunnan kanssa viime perjantaina iltapäivästä Helsingin keskustassa Rautatientorilla järjestetyssä Craft Beer -tapahtumassa. Paikalla oli panimoita eri paikoista ja olipa niitä ulkomailtakin saakka. Tässä postauksen kuvassa oleva herra oli (käsittääkseni) kanadalaisen panimon väkeä eikä hän puhunut suomea, mutta mukana ollut rouva sitä vastoin puhui suomea ja käsitteli maksupäätetä.
Ehkä muutama tunti tuli tapahtumassa oltua ja taisin kolmea eri olutta maistaa joten sain siitä mukavaa vaihtelua tavalliseen iltapäivään.
Leave a Reply